دسته‌بندی نشده

سوالات متداول

سوال 1 : چگونه در سفر گروپ سفارش خود را ثبت کنم

از نوار منوی بالای سایت به کتگوری یا برند مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای انتخاب کالا به ویژگیهای کالا، روش مصرف و نظرات کاربران دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه آن مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید، سپس با فشردن “افزودن به سبد خرید” کالا را سبد خرید خود اضافه نمایید.
برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه “تکمیل خرید” را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید، زمان ارسال مورد نظر خود را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

 

سوال 2: شرایط بازگردان کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. هزینه بازگشت کالا در ایام عادی سال با خانومی است اما در روزهای حراج، هزینه بازگشت کالا به دلیل انصراف از خرید به عهده مشتری می‌باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان را نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود.

سوال 3 : رویه برگشت کالا به چه صورت است

کالا را چطور ارسال کنید؟

-لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

-برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای .بنویسید.)

-در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید

شماره تماس پشتیبانی:09906121671  پاسداران دشتستان سوم پلاک 30 واحد 8

 

سوال 4 : تحویل اکسپرس سفر گروپ چیست ؟

سفر گروپ در بعضی مناطق شهر تهران اقدام به ارسال فوری کالا انجام داده است.

سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد مشروط بر اینکه کالای خریداری شده در انبار موجود باشد.

در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار اصلی به زمان ارسال اضافه خواهد شد.

چه مناطقی شامل ارسال اکسپرس است :

سوهانک-شهرک محلاتی-شهرک نفت-ازگل-دارآباد-کاشانک-اراج-فرمانیه-حصاربوعلی-نیاوران-جماران-دزاشیب-چیذر-قطریه- حکمت-امامزاده قاسم-گلابدره-دربند-تجریس-باغ فردوس-زعفرانیه-محمودیه-ولنجک-اوین-درکه-کوهسار-الهیه-فرشته-پاسداران- اختیاریه-دروس-قبا-سیدخندان-داوودیه-قلهک-ظفر-ونک-درب دوم-حسین آباد-زرگنده-امانیه-کاووسیه-آرارات

 

به چه روش هایی می توان سفارش را تحویل گرفت؟

روش اول پست سفارشی

روش دوم پست پیشتاز

روش سوم اکسپرس

روش چهارم پیک

هزینه های ارسال چه قدر است؟

پست سفارشی تحویل 4 روز کاری
خرید زیر 200 هزار تومان

0تا 1 کیلو 10هزار تومان

1 کیلو تا 2 کیلو 15 هزار تومان

2 کیلو بیشتر 20 هزار تومان

خرید بالای 200 هزار تومان

0 تا 1 کیلو رایگان

1 کیلو تا 2 کیلو 6 هزار تومان

2 کیلو بیشتر 9 هزار تومان

روش ارسال اکسپرس

شامل محدوده های

زیر 200 هزار تومان 25 هزار تومان

بالای 200 هزار تومان 18 هزار تومان

روش ارسال پیک

بالای 200 هزار تومان 26 هزار تومان

زیر 200 هزار تومان 34 هزار تومان

 

آیا میتوان سفارش را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت نمود؟

بلی. شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید، اما پردازش سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری، به اولین ساعت کاری روز بعد موکول می گردد

ضمانت اصالت و کیفیت کالا به چه صورت است؟

برای حفظ تنوع کالائی و پاسخ به نیاز همه اقشار جامعه، تعدادی از کالاهای ارائه شده توسط تولید کننده اصلی تولید نشده است و با قیمتی پایین تر از قیمت اصلی بفروش میرسد، لذا به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر ، این کالا ها با .نشان غیر اصل مشخص شده اند

بنابراین، تنها در صورتی که کالایی نشان غیر اصل نداشته باشد ، سفرگروپ اصالت این کالاها را تضمین و همۀ آنها را با گارانتی .اصلی و معتبر عرضه میکند

 

آیا امکان تغییر زمان ارسال پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

خیر

در مورد سفارشات ثبت شده شهرستان چگونه می توان به کد مرسوله دسترسی داشت و سفارش رو پیگیری کرد؟

بلافاصله بعد از ارسال سفارشات از تهران به سمت شهرستان مورد نظر، کد رهگیری سفارش از طرف پست پیامک می شود ضمن این که کد را می توانید در پروفایل خود نیز در قسمت اطلاعات ارسال بخش شماره مرسوله ببینید و با وارد کردن کد مرسوله در سامانه میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید .  newtracking.post.ir

آیا پس از ثبت سفارش امکان تغییر و یا حذف و اضافه محصول وجود دارد؟

پس از ثبت هر سفارش و تعیین شدن شماره سفارش امکان هرگونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟ سیستم ، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید دیجی کالا باشد

اطلاع از زمانبدی ارسال

برای اطلاع از زمان بندی ارسال سفارش، سبد خرید خود را تکمیل کنید، آدرس خود را وارد نمایید و در مرحله انتخاب نوع ارسال و نوع پرداخت، روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا زمان بندی ممکن برای شما باز شود. در این بخش شما می توانید زمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه: اگر بسته خود را در تهران با پیک دریافت می کنید، زمان انتخابی شما همان بازه زمانی است که پیک بسته را به دست شما می رساند. اگر بسته شما با پست سفارشی به تهران یا شهرستان ارسال می شود، زمان انتخابی شما زمانی است که بسته از خانومی به پست تحویل داده می شود. به این ترتیب در تهران 1 تا 2 روز کاری بعد و در .شهرستان 3 تا 5 روز کاری بعد بسته به دست شما خواهد رسید.

زمان های ارسال در تهران با روش اکسپرس

همه روزه از ساعت 9 تا

13 13 تا 18

18 تا 23

زمان های ارسال درتهران با روش اسنپ

9 تا 10:30

10:30 تا 12

12:30 تا 14

14:30 تا 16

16 تا 17:30

17:30 تا 19

19 تا 20:30

20:30 تا 22

22 تا 23:30

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان سفرگروپ هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش امور مشتریان سفرگروپ فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان سفرگروپ هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید سفرگروپ در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The maximum upload file size: 512 مگابایت.
You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other.
Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded.